F.A.Q.

Тут зібрані найпоширеніші питання

Питання
оплати

Коли потрібно оплачувати за послуги?

Оплата по всіх тарифних планах здійснюється до 1 числа наступного місяця. Тобто щомісяця вноситься авансовий платіж на наступний календарний місяць.

Як я можу подивитись баланс та історію поповнень?

Вам потрібно перейти до Особистого кабінету. Там, в розділі “Мої фінанси”, можна переглянути свій баланс та прогнозовану плату на наступний місяць. Історію платежів можна переглянути в розділі “Особовий рахунок”.

Чи можу я призупинити надання послуг?

Так, Ви можете призупинити надання послуг безоплатно до 2х місяців.

Що робити, якщо я забув пароль до особистого кабінету?

Відновити пароль можна зателефонувавши до технічної підтримки:

  • 0800-21-81-81
  • 066-364-33-64
  • 093-170-08-37
  • 067-464-78-91
  • 46-38-37
Як змінити тариф?

Ви можете змінити тариф наступними способами:

Зміна тарифного плану здійснюється після закінчення поточного розрахункового періоду, за умови наявності достатньої кількості грошових коштів на Вашому особовому рахунку (в розмірі повної абонентської плати за наступний місяць по обраному тарифному плану).

Технічна підтримка

Як виміряти швидкість?

Для правильного та коректного вимірювання швидкості ми рекомендуємо використовувати пряме дротове підключення до Вашого ПК, адже на якість та швидкість бездротового підключення Wi-Fi впливає багато різних чинників, на які провайдер ніяк не може впливати, а отже, такий тест швидкості не дасть правильної інформації.

Перед процедурою вимірювання швидкості рекомендуємо наступне:

  • на час тесту відключити програми захисту – антивірус, firewall;
  • перевірити чи відключені додатки vpn, OperaVPN, torrent-клієнти та ін., які безспосередньо впливають або можуть впливати на швидкість;
  • перевірити навантаженість на компоненти Вашого ПК – процесор, оперативна пам’ять, диск та мережу.

Перейдіть на сайт https://www.speedtest.net/ та натисніть кнопку GO. 

Чому важливо правильно вибрати Wi-Fi маршрутизатор?

Wi-Fi маршрутизатор з’явився майже в кожному будинку, став одним із основних домашніх електронних пристроїв. Через нього відбувається обмін даними всіх домашніх гаджетів із зовнішнім світом. Тому від обраного Вами пристрою будуть залежати комфорт і швидкість доступу до Інтернету.

На що важливо звернути увагу при виборі домашнього бездротового роутера?

Спробуємо перерахувати основні моменти:

  1. Фізична лінія, яка заходить до вашого будинку від провайдера: оптика, Ethernet або інший тип з’єднання. Також зверніть увагу на швидкість фізичного підключення та вибирайте роутер, у якого WAN інтерфейс має швидкість не нижчу, ніж швидкість фізичного підключення, яке надає провайдер.
  1. Характеристики Wi-Fi: діапазони, швидкості та стандарти, що підтримуються.
  • Під діапазонами маємо на увазі частоти, на яких можуть працювати сучасні роутери. Зазвичай це 2.4 ГГц та 5 ГГц. Наразі доступні роутери з одним діапазоном роботи (2.4 ГГц), з двома діапазонами (2.4 + 5 ГГц) та, рідше, з трьома діапазонами (2.4 ГГц + 5 ГГц + 5 ГГц) .
    Не варто купувати однодіапазонні роутери, так як це пристрої “вчорашнього дня”, які не мають високу продуктивність.
  • Оптимальний варіант – продуктивна дводіапазонна модель (з підтримкою 2.4 + 5 ГГц).
  • Швидкості роботи Wi-Fi. Оскільки все більше домашніх гаджетів для комунікації використовують тільки Wi-Fi, то чим вище швидкість роботи роутера по Wi-Fi, тим швидше ваші гаджети зможуть проводити обмін даними. Варто розглядати моделі роутерів, що надають швидкості не нижче 300 Мбіт/с на 2.4 ГГц та 867 Мбіт/с на 5 ГГц. Повторюся, що вище швидкості – то краще.
  • Підтримувані стандарти: Wi-Fi 4 (802.11n), Wi-Fi 5 (802.11ac), Wi-Fi 6 (802.11ax). Пристрої за допомогою лише Wi-Fi 4 (802.11n) йдуть у минуле. Рекомендую не розглядати їх для покупки. Виняток – дуже скромний бюджет на покупку. Wi-Fi 5 (802.11ac) – хороший варіант роутера середнього рівня. Продуктивність цілком достатня для виконання більшості завдань домашньої мережі. Wi-Fi 6 (802.11ax) – найновіший на сьогоднішній день стандарт Wi-Fi. Надає максимальні швидкості обміну даними та нові можливості (OFDMA, TWT) для збільшення продуктивності та автономність.
  • Діапазон 2.4 ГГц перенасичений бездротовими мережами і не має досить широкого спектра частот для забезпечення високої продуктивності мережі. Тому реальний приріст продуктивності Wi-Fi можна побачити тільки в менш завантаженому і більш просторому діапазоні 5 ГГц. Підтримка 5 ГГц – життєво необхідна у наших реаліях.
  • Треба мати на увазі, що максимальна швидкість Wi-Fi з’єднання досягається тільки в тому випадку, коли роутер і Wi-Fi адаптер клієнтського пристрою підтримують той самий стандарт Wi-Fi. Часто причиною низької швидкості буває старий гаджет із повільним бездротовим адаптером, який просто не може працювати швидше з новим роутером.
  1. Розміри житла. Площа та планування квартири/будинку – один з основних факторів, що впливають на роботу бездротової мережі.
  • Площа до 40 кв. м. і звичайне планування – досить бюджетного роутера.
  • Площа 40 – 70 кв. м. – підійде роутер середнього рівня.
  • Площа понад 80 кв. метрів та/або при складному (П або Г образному, кілька поверхів) плануванні – бездротова меш-система з двох або більше пристроїв. Для приміщення з кількома поверхами потрібно ставити мінімум один меш-вузол на поверх.
  • Для довідки: меш система (наприклад, AiMesh у ASUS) – кілька пристроїв з підтримкою технології меш, тобто єдиної бездротової мережі з урахуванням кількох вузлів з безшовним роумінгом. Аналогія – мережі мобільного зв’язку.
  1. Додаткові можливості. Сучасний роутер, як швейцарський розкладний ніж, може мати масу додаткових функцій та можливостей: хмара, медіа- та файловий сервер, антивірусний захист, ігрові прискорювачі, RGB-підсвічування AURA та інше. Це все добре описано на сайтах виробників. І при необхідності, користувач може знайти всю необхідну інформацію для правильного вибору пристрою.
  1. Загальні засади вибору.
  • Не варто вибирати модель домашнього бездротового маршрутизатора тільки виходячи з умови мінімальної ціни. Найнижча ціна практично дорівнює найнижчій продуктивності, а, можливо, і не високої надійності пристрою, короткому терміну гарантії та низькому рівню сервісне обслуговування. Наприклад, найбільший термін гарантії (36 місяців) надається на маршрутизатори ASUS.
  • Варто зупинити свій вибір на пристроях середнього цінового діапазону зі списку надійних і відомих брендів.
  • Підтвердити правильність свого вибору можна шляхом читання відгуків реальних користувачів по конкретної моделі. Але не забувайте відсівати неправдиві відгуки хейтерів чи конкурентів.
  • Покупка “сірого” роутера в Україні або в зарубіжних інтернет-магазинах. Ціна такого пристрою помітно відрізняється від офіційно завезених аналогів. Проте такі пристрої не отримають гарантійного обслуговування у місцевих сервіс-центрах. Крім того, такі роутери можуть підтримувати інші набори каналів Wi-Fi, відмінні від дозволених в Україні, і Ви не зможете повноцінно використовувати свій новий маршрутизатор.
Чому може погано працювати Wi-Fi

При побудові цифрової мережі в вашому приміщеннні в першу чергу ми рекомендуємо використовувати кабельне з’єднання, так як воно володіє більшими перевагами: більшою швидкодією, меншими затримками і відсутністю проблем з бездротовими перешкодами.

При побудові бездротової цифрової мережі рекомендуємо звернути увагу на те, як встановити пристрої, щоб було якнайменше перешкод для передачі WI-FI сигналу.

Найпоширеніші причини, що впливають на роботу бездротових мереж

  • Інші Wi-Fi-пристрої (точки доступу, бездротові камери та ін.), що працюють в радіусі дії вашого пристрою і використовують той же частотний діапазон.
  • Bluetooth-пристрої, що працюють в зоні покриття вашого Wi-Fi-пристрою. Bluetooth-пристрої працюють в тому ж частотному діапазоні, що і Wi-Fi-пристрої, – 2.4 ГГц, отже, можуть впливати на роботу Wi-Fi-пристроїв.
  • Великі відстані між Wi-Fi пристроями. Необхідно пам’ятати, що бездротові пристрої Wi-Fi мають обмежений радіус дії. У приміщенні дальність дії бездротової точки доступу може бути обмежена кількома десятками метрів – залежно від конфігурації кімнат, наявності капітальних стін і їх кількості, а також інших перешкод.
  • Перешкоди. Різні перешкоди (стіни, стелі, меблі, металеві двері і т.д.), розташовані між Wi-Fi-пристроями, можуть частково або значно відображати / поглинати радіосигнали, що призводить до часткової або повної втрати сигналу. Всередині приміщення створювати перешкоди радіосигналу також можуть дзеркала і тоновані вікна. Навіть людське тіло послаблює сигнал приблизно на 3 dB. Наприклад, звичайне дзеркало є серйозною перепоною для сигналу Wi-Fi. З цієї причини за дзеркальною шафою купе або за звичайним дзеркалом на стіні може утворитися “мертва зона”, де сигнал буде значно послаблений або повністю відсутній. Тому якщо ви вирішите сховати роутер у дзеркальну шафу, не дивуйтесь, якщо сигнал значно послабне або зникне.
  • Різноманітна побутова техніка, яка працює в зоні покриття вашого Wi-Fi пристрою.
Мікрохвильові СВЧ-печі. Ці прилади можуть послаблювати рівень сигналу Wi-Fi, тому що зазвичай також працюють в діапазоні 2,4 ГГц. Щоб уникнути можливих труднощів з Wi-Fi під час роботи мікрохвильової печі, розташуйте її якомога далі від звичних місць, де ви користуєтесь Wi-Fi.
Бездротові миші, радіо-няньки, монітори з ЕПТ, бездротові динаміки, бездротові телефони та інші бездротові пристрої. Ці прилади працюють в діапазоні 2,4 ГГц і дають перешкоди, в результаті чого погіршується якість зв’язку Wi-Fi.
Ефект “телефону дідуся”. Слід пам’ятати, що будь-яка бездротова Wi-Fi мережа працює зі швидкістю найповільнішого з підключених пристроїв. Тому навіть найпотужніший роутер буде знижувати швидкість, якщо хтось буде використовувати застарілі або повільно працюючі пристрої.
Тепла підлога може стати ідеальним екраном, що повністю гасить сигнал WI-FI. У цьому випадку ми радимо використовувати Точки доступу, ретлянслятори або PLC-адаптери.

Втрати сигналу  WI-FI при подоланні перешкод з різних матеріалів

Щоб бути впевненим у покритті, за можливості встановіть роутер у центрі тієї площини, де ви плануєте користуватися мережею. Наприклад, якщо ви не плануєте користуватися бездротовим зв’язком у коморі або ванній кімнаті, намагатися покрити ці площини немає сенсу. У будь-якому випадку радимо перш за все перевірити, як працює мережа без додаткових пристроїв, та у разі потреби придбати додаткове обладнання.

Ще потребуєте допомоги?

Напишіть нам на електронну пошту:
connect@dks.ua – комерційні питання та питання підключень;
support@dks.ua – технічні питання

022051 041

Підключитись

0673140982, 462120

вул. Небесної сотні, 15

© Всі права захищені. DKS

Технічна підтримка

0800218181 (callback)

0663643364, 0931700837,
0674647891, 463837